Reino di Dios


Despues di kreashon, Dios a hasi Adam i Eva pa nan desaroyá Su Reino den Tera.
Nan a faya, i e Reino di Dios mester a warda.

Pa motibu di korupshon spiritual i moral, Señor mester a destruí humanidat i kuminsá tur kos di nobo ku Noe i su famia.
Pero nan tambe a faya i korupshon humano a prevalesé.
Un biaha mas, Reino di Dios riba Tera no por a kuminsá.

Dilanti di esei, Señor a yama Abram pa stablesé un nashon diferente na tur otro.
Un reino kaminda Hustisia lo prevalesé i Su pueblo lo sirbi komo referensia di Dios na Tera.
Pero e desendientenan di Abram tambe a faya, i Reino di Dios na Tera mester a warda.

Finalmente, komo ku Dios no por a stablesé Su Reino pa medio di e género humano, El a manda Su Yu Hesus pa stablesé Dios den kurason di esnan ku ta deseá.
Señor Hesus a kuminsá Su Reino na Tera pa medio di 12 apostel.

E siudadanonan di Reino di Dios na Tera, asina yamá Iglesia, lo ta dirigí pa Spiritu di Dios.
Pa e motibu ei, Pedro, dirigí pa Spiritu Santu, a manda su karta na e bèrdadero disipelnan di Hesus, bisando:
“Pero boso ta un pueblo skohí, saserdotenan real, un nashon konsagrá na Dios, propiedat di Dios mes, skohí pa proklamá e obranan magnífiko di Dios ku a yama boso pa Sali for di skuridat i drenta den su lus maravioso.” (1 Pedro 2:9)

E miembronan ku ta komponé e bèrdadero Iglesia di Señor Hesus Kristu no ta defende kualke bandera denominashonal.

Nan ta defendé nan komunion ku Dios Tata, pa medio di Dios Yu, bou di e direkshon di Dios Spiritu Santu;
Nan ta defendé nan Salbashon;
Nan ta defendé nan kondishon di yu di Dios;
Nan ta defendé nan karakter di saserdote (sirbidó) di Altisimo;
Nan ta defendée hustisia di Reino di Dios;
Nan ta defendé e echo di ta propiedat eksklusivo di Dios;
En fin, nan ta defendé nan fe mas ku natural.
Esei ta bida, i bida den abundansia.