Despues di
kreashon, Dios a hasi Adam i Eva pa nan desaroyá Su Reino den Tera.
Nan a faya, i e
Reino di Dios mester a warda.
Pa motibu di
korupshon spiritual i moral, Señor mester a destruí humanidat i kuminsá tur kos
di nobo ku Noe i su famia.
Pero nan tambe a
faya i korupshon humano a prevalesé.
Un biaha mas,
Reino di Dios riba Tera no por a kuminsá.
Dilanti di esei,
Señor a yama Abram pa stablesé un nashon diferente na tur otro.
Un reino kaminda
Hustisia lo prevalesé i Su pueblo lo sirbi komo referensia di Dios na Tera.
Finalmente, komo
ku Dios no por a stablesé Su Reino pa medio di e género humano, El a manda Su
Yu Hesus pa stablesé Dios den kurason di esnan ku ta deseá.
Señor Hesus a
kuminsá Su Reino na Tera pa medio di 12 apostel.
E siudadanonan
di Reino di Dios na Tera, asina yamá Iglesia, lo ta dirigí pa Spiritu di Dios.
Pa e motibu ei,
Pedro, dirigí pa Spiritu Santu, a manda su karta na e bèrdadero disipelnan di
Hesus, bisando:
“Pero boso ta
un pueblo skohí, saserdotenan real, un nashon konsagrá na Dios, propiedat di
Dios mes, skohí pa proklamá e obranan magnífiko di Dios ku a yama boso pa Sali
for di skuridat i drenta den su lus maravioso.” (1 Pedro 2:9)
E miembronan ku
ta komponé e bèrdadero Iglesia di Señor Hesus Kristu no ta defende kualke
bandera denominashonal.
Nan ta defendé
nan komunion ku Dios Tata, pa medio di Dios Yu, bou di e direkshon di Dios
Spiritu Santu;
Nan ta defendé
nan Salbashon;
Nan ta defendé
nan kondishon di yu di Dios;
Nan ta defendé
nan karakter di saserdote (sirbidó) di Altisimo;
Nan ta defendée
hustisia di Reino di Dios;
Nan ta defendé e
echo di ta propiedat eksklusivo di Dios;
En fin, nan ta
defendé nan fe mas ku natural.
Esei ta bida, i
bida den abundansia.