“Na prinsipio di
mundu tabata e Reino di Dios. Tur kos riba Tera tabata den un harmonia
perfekto: Kreador, naturalesa i kriatura humano.
Nos ta kere ku e ophetivo divino den e Kreashon tabata
pa establesé na Tera e mesun sistema di bida ku tin den Shelu, pasombra den e
proyekto inisial e úniko diferensha entre Shelu i Tera tabata e habitantenan:
Den Shelu lo a biba e sernan spiritual i na Tera esnan material; tur bou di e
soberania infinito di Todopoderoso.
E òrdu i disiplina ku ta eksistí den Shelu, lo mester
tabata konta pa Tera tambe. E òrdu selestial ku tin arkangel, angel, kerubin i
serafin, lo mester tabata idéntiko riba nos planeta. Adam i Eva, e promé
tatanan, lo mester tabata inmortal i nan lo a rekreá yunan ku e mesun
karakterístikanan pa biba na Tera.
Dios e krea i konstituí Adam komo Su representante riba
planeta Tera. Su outoridat terenal lo a wòrdu ekstendé pa e kriatura humanonan
pa e desenbolbimentu di Su Reino na Tera.”
“Nos ta mira e mata
di un plan divino pa e kriatura humano diseñá den e siguiente versíkulonan: “E ora ei Dios a
bisa: “Laga nos ban traha hende awor. E mester ta segun nos imágen i e mester
parse nos. Lo e tin poder riba e piskánan den laman, riba paranan den laria,
riba bestianan mansu i feros, i riba tur bestia ku ta lastra abou riba suela.”
Dios a krea hende segun su imágen. Segun imágen di Dios
El a krea: hòmber i muhé. Dios a bendishoná nan bisando: “Yena mundu ku hopi
desendiente i domin’é, goberná piskánan den laman, paranan den laria i tur
bestia ku ta lastra abou riba suela.” Despues Dios a bisa: “Boso por kome for
di tur mata na mundu ku tin simia i for di tur palu ku tin fruta.”Génesis
1:26-29
Esnan ku nase den e reino di e promé Adam , apesar di
no a skohe esei, tabatin, oportunidat dor di e anunsio di Señor […] “”e
oportunidat di sali for di e reino di maldat pa e ser transferí pa e reino di
Dios, siguiendo Su Yu.”